smurf hike

Välkommen på ett smurftastiskt sommarläger

***
NYHET

En preliminär packlista finns nu att ladda ner här: Packningslista för Smurfläger 2020
Likaså vill vi gärna be er att försöka hitta en blå tröja (typ T-shirt) så vi blir riktigt smurfiga.
Dagen efter att sista anmälan har gått ut kommer vi att skicka ut ett slitgiltigt ”lägerbrev” samt även en slutgiltig packningslista.
***

Den 27-30 juli träffas vi i scoutstugan för några dagars lek, bus och äventyr. Och tillsammans hjälper vi smurfarna i kampen mot Gargamel och hans lustiga katt Azrael. Vi kommer träffa på olika smurfar, vid olika tillfällen och dem kommer alla ha något kul uppdrag på lut till oss.

Anmälan är öppen tills 20:e juli så det finns gott om tid att anmäla sig på.
Antalet deltagare är begränsat till totalt 50 personer, och är det så att vi skulle bli färre än 15 personer så kommer lägret att ställas in.

Kostnaden för lägret, är 100 kr per person och dag. Sista betalningsdatum är 24:e juli

Platsen vi håller till i är vid och omkring scoutstugan, vi sover i tält och vindskydd utomhus.

Om du får några frågor är du varmt välkommen att kontakta din avdelningsledare alternativt skicka ett mail till info@sandaredsscout.se

Klicka här för anmälan